Halloween!

Är ju alhelgonahelgen nu, fast jag firade halloween i torsdags,
halva geisha, halva vanliga jag, skulle egentligen vart hälften geisha hälften zombie,
men eftersom det vart kaos på jobbet och jag fick ta en senare buss hem så hann
jag inte sminka mig så länge, men här är resultatet:
 
Hade en bra kväll iallafall, dagen efter åkte jag hem till västerås och
drog ett shysst benpass, hade sjuuuk träningsvärk när jag vaknade imorse,
de va en pärs att cykla de 5km till jobbet, och att gå i alla trappor ska vi
inte ens tala om, men de va skönt att känna att de verkligen gav något!
Pain is glory.
 
Ha de bra alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback