Ingen nerförsbacke utan uppförsbacke.

Gjorde en satsning och sprang till gymmet, mest för att få lite uppvärmning inför
crossfit passet, sagt å gjort, kändes rätt bra, segt ibörjan, men kom igång väl till passets
början, men nä. Hade inte alls samma "gnista" eller energi idag..
Kände de redan när jag stack hemifrån, dock är jag glad att jag kom dit och gjorde de!
Alla pass kan inte alltid gå bra, utan svackor skulle de bästa passen kännas vardagliga
och till slut bli tråkiga, man behöver lite nergångar för att uppskatta när de går bra!
Som rubriken lyder:
- Ingen nerförsbacke utan uppförsbacke.

Imorgon siktar jag in mig på ett löppass, kommer bli bra! Har käkat massvis bra idag, 
så energi hoppas jag verkligen att jag har, annars är de nått som är på tok, 
nått som stjäl min energi.

Hörs senare!
Sov gott, ha en bra dag imorgon!

Ni har sett bilden förut:
Inga biceps utan träning!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback