Löpning!

Har lagt stor vikt vid konditionsträning dessa bloggfria dagar.
I lördags blev det milen i ett lugnare tempo, förmiddagsjogg.
På söndagen körde jag stenhårda 6km med intervaller för att riktigt ordentligt få upp
flåset (och tro mig, de fick jag!) Senare på kvällen blev det badminton, hade glömt bort
hur jobbigt de var, så de räknas helt klart som ett träningspass!
Idag blev det bara en lugn promenix, imorgon kör jag igång med ett crossfit pass igen
och sen är de bara att fortsätta veckan med lite mer löpning och gym!

Har haft en riktigt bra helg, åkte iväg till syrran i sthlm och träffade båda mina saknade
och älskade systrar!
Fick en riktigt bra kväll med laxmiddag, rawfood godis och filmtittande + maassa prat!

Nu börjar en ny vecka, sista veckan i denna fina lägenhet, för sen flyttar vi! :D

Hörs senare, puss!

Lite bilder från helgen:

Värd frukost innan joggen i lördags :)


Bruuuunch!


Fiiiiiina systrar!!

Och julen kom tidigt till Västerås iår.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback