Min sjuk-tid i bilder.

Har vart magsjuk sen i lördags, hemska kräksjuka.
Tur att de kom efter att jag kommit hem från hälsomässan och inte innan.
På tal om hälsomässa så fick jag med mig massa finfina grejer hem,
som 2kakmixar, hasselnötsmjöl, hampaprotein, carobpulver, kakaobönor och annat smått å gott :)
Back to sickness så låg jag magsjuk hela natten till söndagmorgon
då jag mådde något bättre, men fortfarande sjuk låg jag i sängen från 9 på morgon
till 7 på kvällen, endast en förflyttning till soffan för att försöka titta lite på tv, 
men somnade där med, har alltså sovit bort hela söndagen, och måndag morgon
åkte jag tillbaka till västerås, kom hem, somnade, vaknade när Wille gick upp
och försökte äta lite brunch, de.. gick som de gick.
Stekte pannkisar gjorde jag iallafall :)


Proteinpannkisar till brunch, recept kommer på de med!
Tog en promenad med Bane i mörkret. Nä men Wille skulle prova sin nya "elevation training mask", ni kan läsa mer om den HÄR!
han såg ut som Bane, på riktigt. Svårt att prata med dendär klumpen, men jag fick babla utan att han sa åt mig att va tyst, ja, nånting bra iallafall :) Men, första promenaden på flera dagar med endast frukost i magen.. snacka om energibrist.. Inte bra!
Tur att jag hade en så mysig katt hemma när jag va sjuk, lexus låg i mitt knä när jag va hemma i Länna.
 
Så, lite bilder från min sjuklingtid.

Idag var jag tvungen att sjukanmäla mig till jobbet, känner mig fortfarande inte helt 100, och vill
inte riskera att smitta ner någon av varken kunderna eller mina kollegor, 
så lika bra att va hemma! 
Och tur va väll de, har endast orkat mig iväg till affären för att handla lite smått, 
men nu när jag kan äta igen känner jag hur energinivån stiger, förhoppningsvis är jag
bra imorgon :)

Ha en bra dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback