Crossfit!

Dagens pass blir crossfit nu på lunchen, sen tar jag bussen hem mot uppsala!
 
Kommer nog bli ett bra pass idag, känner mig lite trött, men kommer bli pigg och
taggad när jag får komma ut i kylan och cykla till gymmet ;)

Idag åker sukrin, bakprotein, kokossocker och lite andara bakgrejer ner i väskan,
för i helgen ska jag baka tårta och cupcakes, till min födelsedagsmiddag! 
Fyller ju år på tisdag, men firar nu i helgen :)

Ser framemot en härlig lång-höst-helg! Blir helt klart en löptur i skogen imorgon, 
måste ta vara på den när jag väl är hemma, de blir som min uppladdning inför en ny vecka,
få andas lite friskluft och byta ut avgasluften i kroppen mot frisk lantisluft!
 
Detta är vad jag kommer bjuda på i helgen:
- Naturligt glutenfritt och knaprigt knäckebröd
- Naturligt glutenfria cupcakes
- Rawfood tårta (med inslag av icke-rawfood, hehe)
- Glass i stora lass!

Hörs senare, ha en bra fredag och en härlig träningshelg!
 

Kommentarer
Postat av: Visan

MMMMM Ser fram emot denna gottehelg! :D
Ses imorgon pussgurka! <3

2012-10-12 @ 12:15:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback