Dåliga pannkakor, tidig löptur och bra crossfit

Jodå, visst kände jag mig lite satsig när jag 05.45 snörde på mig joggingskorna
och sprang till jobbet, jobbigt bara att väskan inte ville sitta där den skulle,
den skumpade åt alla håll å kanter vilket gjorde de svårare att springa, men
5km avverkade jag sådär på morgonkvisten :)

Efter jobbet åkte jag hem och lagade pannkisar som vart misslyckade.
Skulle prova mig på ett recept jag haft i huvudet, men insåg att kokosmjöl är inte så
bra att använda i pannkakor då dem bara går sönder,
så jag hade i blåbär i smeten och hällde resten av smeten i en ungsäker form och gräddade i ca. 30min på 180grader i ugnen!
Och jodå, visst blev de gott! :) Dock vart den lite torr, eller kändes torr pga. kokosmjölet,
men helt ok! Recept kommer ut snart!

Sen stack jag iväg på ett crossfit pass och jävlar vad man fick jobba!
Körde 45sek intervaller så de var bara att kötta den tiden och tro mig, på 30min
var man lagom slut!
Ser redan framemot nästa crossfit pass, riktigt roligt!

Postworkout blev hallonfluff med gojibär:
1näve hallon
1 1/2dl havremjölk
1 fryst banan
0.75dl proteinpulver (naturell)
 
Mixa i en blender tills de blir tjockt å fluffigt!
Alltså, GODASTE fluffet!
(tyvärr ingen bild på fluffet, next time!)

Det blir en bild från min löptur, dock inte från imorse, då var de kolsvart..!
 

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback