Fin middag!

Efter ett rätt bra gympass med mycket kroppsvikt träning stack jag hem,
in i duschen och nu är jag redo för en middag ute på stan för att fira
Claire igen :)
 
Blir italienskt, och enligt dem kunde dem servera allting glutenfritt, de återstår att se..

Gymmet gick rätt bra, med tanke på hur omotiverad jag var innan,
körde mycket med egen kroppsvikt för de va så "mycket" folk, (mer än de brukar va, hehe)
och orkade inte stå å trängas med alla bland vikterna.
Men de gick riktigt bra ändå, de mesta övningarna kunde jag använda kettlebells istället
för skivstång/hantlar, så de funkade bra :)

Hörs senare när jag ligger i matkoma efter middagen :)





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback