Gym!

Körde ett gympass som jag först inte tyckte gick så jätte bra, alldeles för mycket
folk och allt va upptaget vilket sinkade min träning en del.
Men när jag skulle cykla hem var armarna heelt slut, kunde knappt hålla styret utan
att de va jobbigt, haha, så lite bra gick nog passet trots allt ;)

Blev iallafall ett lite blandat pass idag:
Hantel-bänkpress
Lutande hantelflyes
Axelpress
Triceps pushdown
Skivstång bic.curl
Rygglyft m skivstång
Armhävningar
 
Känner mig fortfarande lite skakig i armarna, men en proteinsmoothie gjord på proteinpulver,
havremjölk, blåbär och kakaonibs fick de att kännas liiite bättre :)

Imorgon väntar ett löppass på mig, första löppasset på ett tag nu, men träningsvärken
i benen är mycket bättre, så borde gå rätt bra!

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback