Höstmörker.

Både morgon och kväll, mörkt.
Tur är att jag cyklar på jobbet, så under dagen får jag lite ljus på mig iallafall,
och även fast inte solen är framme så är det skönt att kunna va ute den tiden
de är ljust!
Det värsta är bara de att när jag ska cykla till träningen, så är det kolsvart ute..! 
För oftast så börjar min träning kring 19.30 tiden, ifall jag kör crossfit,
och kan säga att man är inte direkt taggad på att cykla till gymmet när de
är bäcksvart ute.. Menmen, det är sånt som får göras ändå!

Tråkiga är bara att jag cyklar exakt samma väg till jobbet som till gymmet,
vilket innebär att jag cyklar samma väg ca. 4ggr/dag,
ingen variation här inte, haha!

Jaja, ett crossfit pass står iallafall på tur, känner mig lite halv seg och trött,
så får se hur det går, får åka dit och känna efter :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback