lite tid..

Har fått nytt shema på jobbet, så nu blir de mycket tidiga mornar och inte lika mycket kvällsjobb, 100% tjänst nu istället för 86% också.. hmm.. måste se till att klämma in tid för träning nånstans också, men de löser sig på nått sätt!
Jobbigt bara att de är så mörkt på morgonen nu, man vaknar ju inte till förrän kl. 9 typ!

Iallafall så hade jag en jättefin födelsedag, den började inte så bra, men tack vare en fin sambo och claire så fick jag en mysig kväll med god mat!
Hade egenligen tänkt laga middag, men när jag kom hem var jag så leda och trött att jag bara la mig i sängen, så Wille åkte ner till Ica och köpte favoritmaten : tapas!
Italiensk skinka, kall rökt lax, fin ost och annat gott, om jag blev glad!!

Nä, ha en bra dag alla! Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback