Löptur!

Kände mig riktigt, riktigt seg efter jobbet idag, cyklat hem i världens motvind,
cyklat hela dagen på jobbet och bara nää.. inte alls sugen,
men jag tog mig ut på en löptur ändå, och tur va de, för fan va bra de gick!
Blev en runda på ca. 7,5km med en hastighet på ca. 5.29min/km, kändes skönt att
få komma ut och att det för en gångs skull kändes lätt, benen var inte alls lika
tunga som dem brukar va, utan steget fick ett bättre flow idag :)
 
Till middag blev det en enklare ihopkok med makrill, broccoli, linser och spenat,
Så snart blir de lite kvällskäk innan jag hoppar i säng, blir tidiga mornar och
med lite sömn i bakfickan klarar jag mig inte särskilt länge, speciellt inte när
ett hårt crossfit pass väntar imorgon :)
 
Hörs senare! PUSS
 
Svettig, men nöjd :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback