Mum I'm coming home

Äntligen hemma! 

Skönt att få komma hem till boet igen, gamla vanliga hemma! 
Även fast jag trivs bra i västerås och älskar att få bo med min fina sambo
så kommer länna alltid att vara hem för mig. 

Idag blev det iallafall jobb till 15.20 sen en lång bussresa hem, en tur på stan
för att hitta present till Willes syster som fyller 18barre! 
Någon träning blev de inte, än så länge iallafall, men glad och nöjd är jag för de 
för vi har choklad hemma och till middag bjuds de på världens hösträtt:
Svampmackor! 

Ikväll ska vi tydligen ha spelkväll här hemma, får se om jag hamnar ute i löpspåret eller
sippandes på ett glas vin ikväll.. hmm..! 

Ha en bra kväll alla! PUSS 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback