Vilodag.

Hade tänkt köra ett intervall pass i skogen idag, men icke.
Har känt mig seg några dagar nu, redan på passet igår kände jag av de,
men efter cykelturen hem från jobbet var de som värst, fick svårt att andas,
och det snurrade i hela huvudet, så, drog den enkla slutsatsen att de är dags
att vila.
Oavsett om jag håller på att bli sjuk eller om jag bara är utmattad så är de
lika bra att vila idag, med gott samvete!

Imorgon blir det jobb igen och förhoppningsvis så känns de bättre imorgon och
då är de crossfit som gäller! 
Sen är de äntligen fredag, då blir det jobb sen käk och utgång med jobbet!

Känns som att resten av veckan kommer gå rätt fort, åker tillbaka till
uppsala på lördag för att hinna träffa familjen och kompisarna lite,
och självklart få springa i min saknade skog!
 
Hörs senare!

utsikt från min springrunda hemma i länna :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback