Blöt hund.

Jag hade lika gärna kunnat duscha med kläderna på, så blöt blev jag påvägen hem
från jobbet idag.
SPÖregn hela vägen, så en dusch fick man sig iallafall.
Jaja, nu är jag hemma iallafall, i torra kläder, haha :)

Imorgon är min enda lediga dag denna vecka, så den spenderas på gymmet,
i mataffären, i köket och kanske i löparkläderna, de beror lite på vad de blir för väder
och när min fina pojkvän hade tänkt komma hem :)

Nä, nu ska jag hoppa i säng, de blir "tidigt" imorgon om jag ska hinna med allt,
ska nämligen fixa en överraskning till Wille när han kommer hem,
vad de blir, de får ni veta imorgon ;)

Godnatt!
Japp, imorgon  kommer han äntligen hem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback