Hard way back.

Jo, de blir en tuff väg tillbaka, efter en sommar med endast löpning och promenader,
några få chins och armhävningar här å där är jag ganska.. svag?
Nä, inte svag, men svagare, helt klart!
Klarar typ max 20 armhävningar, vad hände?

Så idag blev det 5km löpning i omväxlande terräng (backar, hell yeah) och väl uppvärmd
efter de blev det kort stenhårt styrkepass!
Snart är jag tillbaka på gymmet, men kan ju inte komma dit som en klenis heller,
haha, nä men de kändes rätt bra, allt har jag kanske inte tappat, inte lusten eller
viljan iallafall, och de är ju de som är viktigast!
Det sitter i huvudet, som jag brukar säga.

Nä, nu ska jag bara käka lite för min recovery av muskelslitningen och sen
kommer ett givande inlägg om mitt ingrediens-träsk!
PUSS
 











Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback