Nektarin+turkiskyoghurt=<3

Idag känns de som att de kommer vara en trist å mulen dag hela dagen,
så startar upp den lite extra bra med en härligt krämig smoothie gjord på:
- 1 nektarin
- turkisk yoghurt (typ 1dlmer/minde)
- 1/2dl juice (gärna exotisk)
- 1näve hallon
- 1/2 avokado.
 
Mixa allt till en slät smet, och har du naturellt proteinpulver hemma så ha i 1/2dl
så blir den extra krämig och god ;)
 

 
Idag blir de nog en löprunda efter frukost, trots regnet.
Juste, fick tag på ett par nya tighst och gymskor igår på Teamsportia, ÄNTLIGEN!
1800kr fattigare, men ett par bra skor och hållbara tights rikare :) (eh hoppas dem är de iaf)
Gympasset igår gick som förväntat, inte särskilt bra.
hade inte riktigt koll på vart allt va, inga ideér om vad jag skulle göra och nja,
menmen, de va inte mer än förväntat så!
 
Jobbet gick bra igår, inte alls så stressigt som sist, men väl hemma kl 22.15
så tog jag mig en välförtjänad skål med turkiskyoghurt, valnötter och honung!
Mitt nya craving: Turkisk yoghurt<3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback