Typ världens bästa dag!

Sovit så sjuuukt dåligt inatt, men fan va pigg jag känner mig!
Riktigt taggad på ett grymt benpass på gymmet idag,
upplägget ser ut såhär:
- Ryggknäböj
- Hantel utfallssteg
- Step up med hantlar 
- Bröstknäböj
- Ufall sidlänges
- Bencurl
- Höftabduktion
- Höftadduktion
- Raka marklyft.
 
Ska bli spännande å se hur mycket jag orkar idag, längesen jag tränade ben, eller gymmade
överhuvudtaget, inte nådig träningsvärk jag kommer ha imorgon, haha.

Jaja, en stadig frukost på de brukar va de bästa, skulle aldrig få för mig att styrketräna på
tom mage, fy vilken nedbrytning!
Jamena, har man inga (eller dåliga) glykogennivåer, vad ska man då träna på?
Ta en funderare på de innan ni gör ett dåligt beslut, trots dålig morgonaptit!
Break the fast efter natten!
Hörs senare, puss!


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback