Utsövd!

ÅH SKÖÖÖNT! 
Efter att ha sovit i 5-6timmar nästan varje natt nu var jag sjukt trött efter mitt långpass
på jobbet, somnade på bussen hem och däckade direkt i sängen när jag kom hem, 
så sjuuukt trött! 
Men nu har jag fått sova ut :)

Håller på att packa och fixa inför resan, snart åker vi :D 
Skriver ut biljetter, tittar efter bussar, provar kläder, allt i sista sekund, som vanligt :p 
 
Jaja, så är de! 
Å äntligen en härlig lördagsfrukost med sällskap!
Annars får jag nästan alltid äta min frulle själv, eftersom Wille antingen går upp senare eller
jobbar när jag äter frukost, men idag blev de andra bullar :) 


Hörs senare! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback