Välkommen till vuxenlivet.

Tvätta, städa, äta, laga mat, jobba.
Sen går allt om igen, om och om igen.
BLÄÄ fattar inte hur orkar alla? Känner mig ju redan helt slut, efter typ 1vecka? haha!

Nä, kanske inte fått ihop vardagen riktigt än, men på en lördagskväll såhär hade jag
hellre suttit med ett glas vin på balkongen med lite ost å kex, eller en stor påse godis,
så slipper jag låta (och leka) så vuxen. För tro mig, de är jag inte.
Jag råkar nog ljuga för mig själv ibland, tror att jag är vuxen och kan laga mat å ta ansvar,
men njaaaa,
på söndag (alltså nästa söndag)åker jag till frankrike, har jag planerat hur jag ska ta mig till Skavsta? Eh, nej.
Har jag planerat när jag ska hinna packa, eftersom mycket av mina grejer är kvar i Länna? Eh, nej.
Har jag planerat hur jag kommer hem från Skavsta? Nä. Inte de heller.
Har jag planerat min resa över huvudtaget? Nja, jag vet när flyget går. Eller på ett ungefär vet jag iallafall.
Låter de vuxet?

Imorgon jobbar jag 7-22, blir tufft pass, och (nu kommer de igen) har jag planerat mat?
Nä.
Meeeen som ni vet så har ju jag fyllt frysen, och trott eller ej så står en gryta med rotsaker på spisen och
kokar. Så nånting ska nog gå att finna :)

Jaja, nu vet ni vad jag gör om dagarna iallfall. Försöker få ihop min vuxna vardag när jag egentligen
fortfarande är världens mammagris och fortfarande inte vet hur man tvättar. 
 
Hörs!




Har tur som har en pojkvän som bott själv länge, och kan liiite mer än mig,
de kan jag faktiskt erkänna.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback