Vill inte vakna imorgon..

.. För jag kommer ha så sjuuukt ont i benen!
Men FAN vilket bra pass de blev! Helt mörbultad i benen gick jag ifrån gymmet imorse,
till coop för att handla lite till middagen ikväll, var skönt med en liten promenad efter
mördar-passet, kändes liiiite bättre efter ett tag, men har typ redan träningsvärk. Haha.

Orkade mycket mer än jag trodde, även fast volymen är mindre så har jag nog inte
tappat allt för mycket muskelmassa ;)
 
Nu har jag städat, gjort  lunch- spenat, broccoli, blodpudding, keso, turkiskyoghurt å hallon,
(ja, jag gillar att blanda galet), duschat och nu ska jag ner till affären (igen) för
jag kom på att jag ville göra nånting kul med fläskfilén, tråkigt att bara slänga in i ugnen lixom,
så ska ner å köpa lite färskost med nån god smak som jag tänkte fylla fläskfilén med,
ah, juste, de va överraskningen föressten, en fin middag :)
Nä, men jag brukar aldrig laga med kött annars, både för att jag knappt vet hur man gör
och för att jag tycker de är lite.. äckligt att hålla på med.
Men, nu ska jag försöka!
Så, fylld yttefläskfilé med tomat o potatis sallad blir de!


Min fina väska, funkade ypperligt att fylla med både träningskläder och matvaror, hihi :)

Nöjd, vindögd(när blev jag de?) tjej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback