Gå-bort-present.

Mina mandelmuffins (klicka för recept) är den perfekta gå-bort-presenten :) 
Lätta att göra, nyttiga, goda och kan avnjutas när som.

(eller så sparar du dem till dig själv hehe) 

Jag bakade mandelmuffinsen igår, men la till blåbär i några av dem också,
blev väldigt gott och nästa gång ska jag nog ha i blåbär i alla :) 

Dem jag bakade igår vart dock inte lika lyckade som förut,
kan bero på att jag först tänkte halvera receptet, gjorde de i början av receptet,
sen glömde jag bort de och körde fullt recept ändå. 
hehe, inte så smart nej.

Dem blev dock lika goda ändå, bara de att dem föll sönder mycket lättare
än om jag hade följt receptet fullt ut. 

Jaja, goda blev dem! Och passar dem flesta, diabetiker, glutenintoleranta, laktos
ochsåvidare. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback