Rawfood gröt, on the go.

Well, inte on the go direkt,
har ingen husnyckel..
Det sög.
Skulle nämligen ut på en morgonpromenad tänkte jag, solen lös,
allt var fint och amen ni vet, bara sådär jätte härligt.
Så jag gick upp och skulle precis gå ut då jag inser att jag inte har någon nyckel..

Tråkigt, för jag har verkligen saknat mina morgonpromenader med sol i ansiktet.
Har ju mestadels varit grått ute nu. 

Saken är den att jag kan låsa huset utan nyckel, men jag kan inte komma in igen..
Så jag kan gå härifrån när jag vet att jag inte kommer tillbaka förrän kvällen,
haha!
Så då ställde jag mig och gjorde min urgoa rawfood gröt, fast jag bytte ut hasselnötter
mot valnötter, funkar precis lika bra :)
Och en ca msk kakao gav den ännu godare smak :)

Sååå, planerna för idag är HIT ikväll, hade tänkt ta en löptur nu på FM. bara för att
de gick så himlans bra igår, trots halkan, men nej, inte utan nyckel.. :/

Men, HIT blir det ikväll, ni kan se min utvärdering om det passet HÄR :)

Ha en bra torsdag nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback