Snöig morgon!

Snöar gör det ialf, coh 17grader har vi i huset, skönt!
Nä, värmen är på god väg iaf, sakta men säkert värms huset upp, haha ;p
Har iofs dubbla allt på mig, så jag fryser inte (tackolovförde)
Idag blir en kortdag, ska bara på studiebesök hos ur och skur (friluftsfrämjandet)
och sen jobba med projektarbetet,  så känns som en rätt chill torsdag!

Är på god väg att bli frisk, hoppas jag, halsen gör inte lika ont och jag är
inte lika trött nu iallafall :) 

Blev rawfood gröt till frukost, kände för att lyxa till de lite :) 
Dem senaste gångerna jag ätit rawfood gröten har jag ju tagit med på bussen,
och då är de liiite svårt att äta med mjölk till,
så idag blev det riktigt gröt med mjölk och god topping! Yumyum :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback