3år!

Firar vi egentligen imorgon, men då ska jag jobba, så vi firade den idag istället :)

Vi firade genom att ta en fin cykeltur runt stan, satte oss och åt en god sallad vid ån,
handlade mat, köpte en pajform, två klänningar och lite kläder åt Wille, cyklade hem, gjorde
lite mellis och sen stack jag ut å sprang och han till klubben för att träna :)

Lite bilder från dagen:
Jag gick upp tidigare (romantisk som jag är ;) ) och gjorde iordning en god frukost med
proteinpannkakor (klicka för recept), en gooood smoothie, vindruvor och kaffe som jag så fint ställde fram :)
 
 
Mitt försök till en hjärt-pannkaka misslyckades.. haha, men blev lika gott för de :)
 
 
God sallad vid ån :)
 
Sååå, samanfattningsvis så har min dag varit helt underbar, fint väder,
underbar pojkvän, humöret på topp!
Känns som att jag utnyttjade min enda lediga dag denhär veckan på ett bra sätt!

Ikväll ska jag laga paj i vår nya pajform, blir en broccoli och spenatpaj!
Recept kommer! Om den blir god vill säga, haha!

Springrundan gick förövrigt bra!
Tråkigt dock att min gps inte funkar som den ska, trodde jag hade sprungit
9km på rekordtid, men de visade sig att gpsen hade hoppat åt olika håll lite här å där,
vilket gjorde mig aningen besviken..
Men men, det var skönt att få springa av sig lite och lära känna den nya staden lite grann :)

Hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Äger ni sylt :o hehe. Åh mysigt blir avis. Najs muskler på Wille! Hohoho

2012-07-28 @ 11:00:42

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback