Jordgubb å rabarberpaj!

Jodå, det vart någonting till glassen igår när mamma fyllde år ;)
Slängde ihop en snabb jordgubbs å rabarberpaj! 
Utgick från mitt förra recept med bara rabarberpaj, men blandade jorgubbar och rabarber 
denhär gången :) 
Riktigt gott blev det, ska lägga ut receptet imorgon när jag kommit hem från jobbet!
Ikväll blir det jobb igen, 5 dagar kvar sen får jag 1 ledig dag, haha, som jag längtar! 
Visserligen rätt kul att jobba, men skönt att va lite ledig iallafall :) 



Blev ett backintervall pass med min peppande syster idag, fan så skönt de va!
Snabbt, intensivt, tungt, flåsigt och jävligt skönt efteråt!

Hörs senare!
PUSS :) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback